tu vrei de la mine ceva intotdeauna

"Daca ceea ce primesti iti poate fi furat, cine are puterea sa iti fure ceea ce daruiesti?" Antoine de Saint-Exupery

Monday, November 13, 2006

Ochi negri

Ochii negri,ochii negri,
absoluti si sinceri,
ochi iubiti si mult visati,
ochi doriti.
Frumusetea este rea cu mine!
Strada mea nu o atinge,
si iubirea nu stie...
...de ce!
Ochi negri si distanti,
calamite, diamanti,
ochi frumosi ,nerabdatori...
Doi soimi batand din aripi,
care te lasa mut,
ca amortit,jos pe pamant,
si nu intelegi de ce
nu ii poti avea!

Ochi fara de intoarcere.
Si o noua zi din nou va trece!

Ochi fara cuvinte,
prin fata mea ii vad trecand!
Se va sfarsi zapada asta,
aceasta iarna va fi scurta,
si curajul ,macar,va veni!
Ochi negri!...ochi negri,
absoluti si sinceri!
Ochi asteptati si cautati,
ochi desconsiderati!
Frumusetea este rea,
la ea nu ajunge mana mea,
iar eu nu stiu bine... de ce e asa!
Ochi fara intoarcere,a sosit si ziua mea!
Ochi fara cuvinte!Nu stiu sa astept
mai mult de atat.
Voi topi zapada asta!
Acest aprilie scurt va fi!
Iar iubirea isi va aminti.
Voi topi zapada toata,
si durerea nu va mai fi povara.

Voi topi zapada aceasta ,
iubirea isi va aminti!
Durerea va fi usoara!
Iar iubirea imi va multumi!~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home